pelaaminen on ajan tuhlausta, mutta samalla sen avulla voi laittaa aivot narikkaan ja huilimaan.olen vain hiukan huolissani ajan tuhlaamisesta tuollaiseen, jonka sijasta voisi toimittaa jotain useful.pc video games on saanut minut jopa joskus skippaamaan mita menoja...ja se on jo aika paha.mun taitaa olla parempi tilata nopeasti air ambulance pelastamaan minut ko. sairaudelta...medical alarm on ...help somebody, help i need somebody.olen kohta lost people, kun vaan tuijotan ruutuun instead kaverien silmiin tai jotain real.no jotkut saa ihan tienattua internet marketing tyyliin, mutta meikkis vaan tuhlaa...siis aikaa.mun on otettava selkoa emr software, josko sitten hommat alkaisi luistaa yhden toisen ongelman suhteen.pelit ja niiden tuomat ongelmat on ja pysyy minun arjessa...ainakin niin ajattelen nyt.ihan vahvasti jopa, ihan metal buildings vankkuudella,he.