olen tainnut, muistaakseni, kirjoittaa blogiini liikenteen meluhaitoista. aamulla varhain, kun aurinko nousi, kun unestani havahduin, tuohon helv....  autojen aiheuttamaan meluun, jarrut kirskuu diesel cars moottorit nakuttaa vaikka minulla olisi ne ear plugs korvissa, niin tuntuu ettei se paljon auta. ja luulin hommanneeni kunnolliset. ja top of everything i cant use noita pluggeja kovin usein kun mun sensitive korvat ei innostu.vali vali vali. harmittaa, kun olisi voinut nukkua hiukan longer. diagnostic tool kertoisi minulle varmaan tuon analysoituaan: just joo, kaikkihan tuosta huomaa kuinka paska aamu minulla on ollut.voisin kohta koota kirjan valituksistani ja kokeilisin ebook software ja eikun julkaisemaan. sit menisin vaan ansaitsemieni rahojen kaa currency euro trading (kun toi euro on niiiin vahva) ja dollarit kourassa amerikkaa koluamaan...loistava suunnitelma. sit voisin ehken pian huomata  hakevani entry level jobs tai anything, ku rahat on loppu ja encryption emails ei toimi ja kaatamalla kaada rahaa ikkunoista ja ovista minun menoihin.