posti kulkee ja kusti polkee...mukavaa saada postia ja nyt tarkoitan sellaista oikeaa postia.vanha kunnon kirjeposti tuntuu paljon henk.kohtaisemmalta ja juuri minulle kirjoitetulta, kuin esimerkiksi email.kuorta voi koskettaa ja ihailla postage leimaa, postimerkin kuvaa jne. on harmi, kun tuollainen osa elon pikku nautinnoista on almost total poissa :(.kaipaan.minulla olisi puheenpito tilanne tulossa elokuulla.olen aina kammonnut public speaking, joten tuskan hiki virtaa jo nyt otsalla..mutta en aio luovuttaa ja livahtaa tilanteesta, otan siis bull's sarvista kiinni.en tahdo ajatella asiaa kuitenkaan nyt lauantaina, vaan nauttia vapaasta ja unohtaa murheet.kaverin lapsella on sellainen auto, jota ohjaillaan kauko-ohjaimella, today olisi jonkinmoiset kisat noille rc cars, ja minutkin on kutsuttu paikalle.menen, koska muksulle tuntuu asia olevan very important.ai niin, en ole ehtinyt viime aikoina to summerplace, mutta ihan vaan itselle tiedoksi ja muistutuksesi: replacement windows urakka odottaa ens viikonloppuna tyyliin talkoot ja saunominen.sinne mun on muistettava ostaa rechargeable battery-paketti valosysteemille.mulla on also surua, kuulin kamun enolla todetun prostate cancer.toivottavasti kaikki tulisi kuntoon.ei se niin paha ole kuin how it sounds.